niedziela, 5 października 2014

Moja kolekcja produktów do malowania ust!


Wreszcie się zebrałam i zapraszam na przegląd :)


Żeby zachować jakiś w miarę porządek starałam się podzielić je kolorystycznie,

Pierwsza grupa to borda i czerwnienie
Od lewej :
- Bell Pomadka do ust nr 167,
- Bell Pomadka do ust nr 806,
- Bell Pomadka do ust nr 805,
- Ktn dr. Neuberger (nie ma nazwy ani numerka),
-Ktn dr. Neuberger (nie ma nazwy ani numerka),
- Golden Rose Velvet Matte 23,
- Golden Rose Velvet Matte 20, 
- Makeup Revolution Amazing Lipsticks Fusion,
- Wibo Nawilżająca pomadka do ust Eliksir nr 09,
- BeYu Hydro Star Volume Lipstick nr 339 Buccaneer Lips,
- Rimmel Lasting Finish by Kate Moss kolor 01 (czyli nasze 10),
- Maybelline nr 547 Pleasure Me Red

Druga grupa to miedziane, złotawe i dorzuciałam pomarańcz
Od lewej:
- Sally Hansen Lip Inflation Extreme Sheer Blush,
- Bell Pomadka do ust nr 131,
- Bell Pomadka do ust nr 807,
- Bell Pomadka do ust nr 127,
- Ktn dr. Neuberger (nie ma nazwy ani numerka),
- Makeup Revolution Scandalous Lipsticks Vice 

Grupa trzecia to słodkie róże
 Od lewej:
- Bell Pomadka do ust nr 128,
- Bell Pomadka do ust nr 801,
- Bell Pomadka do ust nr 800,
- Bell Pomadka do ust nr 130,
- Bell Pomadka do ust nr 802,
- Makeup Revolution Scandalous Lipsticks Crime,
- Ktn dr. Neuberger (nie ma nazwy ani numerka),
- Golden Rose Velvet Matte 02,
- Astor Perfect Stay Lip Tint 160 Mexican Pink

 Czwarta skromna grupa to dwa odcienie, które według mnie są za jasne na czerwienie
i za ciemne na róże. Takie odcienie w stylu Kylie Jenner ;)
 - Bell Pomadka do ust nr 164,
- Bell Pomadka do ust nr 124

W następną grupkę wrzucam wszystkie fiolety, sine i niebieską
 Od lewej:
- Bell Pomadka do ust nr 125,
- Bell Pomadka do ust nr 142,
- Makeup Revolution Scandalous Lipsticks Depraved,
- I ♥ Makeup I ♥ My Lips Racing Heart,
- Makeup Revolution Vamp Lipsticks 100% Vamp,
- Makeup Revolution Vamp Lipsticks Black Heart,
- Sleek True Color Mulberry,
- Makeup Revolution Salvation Velvet Lacquer Velvet Vamp,
- Makeup Revolution Scandalous Lipsticks Immoral

Nude, te bardziej łososiowe
 Od lewej:
- Bell Pomadka do ust nr 123,
- Bell Pomadka do ust nr 129,
- Golden Rose Velvet Matte 10,
- Makeup Revolution Amazing Lipsticks Bliss,
- deBBy KissMyLips2 Lipstick nr 21 Innocent Nude,
- Cantare pomadka do ust (brak nazwy i numerka),
- I ♥ Makeup Super WOW Stick Heart of Glass

Nude-róże, brudne róże
 Od lewej:
- Bell Pomadka do ust nr 165,
- Bell Pomadka do ust nr 161,
- Bell Pomadka do ust nr 126,
- Rimmel Lasting Finish by Kate Moss nr 14,
- Essence Stay matt lip cream nr 03 Soft nude

Nude z domieszką brązu
Od lewej:
- NYX Matte Lipstick Butter,
 - Kobo Fashion Colour 115 Nude,
- Revlon Matte Lipstick 001 Nude Attitude,
- Golden Rose Velvet Matte 01,
- Essence Longlasting Lipstick nr 05 Dare to be nude,
- Rimmel Moisture Renew 700 Nude Delight,
- Ingrid Wonder Shine Full Color nr 298,
- I ♥ Makeup Lip Geek Smile is the best makeup,
- Essence Wild Craft lipstick nr 02 Rosewood Hood

kolejne nudziaki
 Od lewej:
- My Secret Dress Up your lips nr 1,
- Celia Pomadka z kolagenem nr 101,
- Catrice Ultimate colour 010 Be natural!,
- Catrice Ultimate colour 190 The Nuder The Better,
- Revlon ColorBurst Lipstick 070 Soft Nude

I następne nude
 Od lewej:
- Golden Rose z woskiem pszczelim nr 129,
- Golden Rose Velvet Matte 03,
- Catrice Revoltaire Velvet Matt 02 Nude Alarm,
- KIKO Smart Limstick nr 900,
- Catrice Une, Deux, Trois C05 Meet Nudy,
- Rimmel Lasting Finish Matte Lipstick By Kate Moss nr 113,
- Maybelline Color Sensation Choco Cream 715,
- Wibo Nawilżająca pomadka do ust Eliksir nr 05,
- Rimmel Apocalips Lip Lacquer nr 600 Nude Eclipse,
- Collection 2000 Cream Puff Moustrising Lip Cream nr 2 Powder Puff

Pomadko-błyszczyki
Od lewej:
- Makeup Revolution Amazing Lipsticks The One, 
 - Maybelline Color Whisper Lipstick 620 Bare to be bold, 
- I ♥ Makeup Lip Geek Lips that won't lie,
- Celia Pomadka-błyszczyk 2w1 Nude nr 605,
- Miss Sporty Perfect Colour Lipstick 022 BB Nude,
- Essence 052 In the nude

 Przedostatnia grupa
 Od lewej:
- I ♥ Makeup I ♥ My Lips Rising Pulse ( nie mogę wykręcić..),
- Catrice SpectaculART C01 Artfully Lustrous (również już nie mogę wykręcić..),
- Maybelline Baby Lips Balm Peach Kiss,
- BeYu Star Lipstick nr 72 Almond Pearl,
- Makeup Revolution Scandalous Lipsticks Felony

I błyszczyki
 Od lewej:
- Essence Cookies & Cream Lipgloss 02 Be my cookie monster,
- Bell Air Flow Color Boom Błyszczyk do ust nr 12,
- Catrice Infinite Shine Lip Gloss 040 Like A Nude Life,
- Celia Woman Błyszczyk do ust nr 16,
- Miss Sporty Instant Lip Colour & Shine 001 Playful Beige

Na zdjęciu brakuje dwóch pomadek nude, bo zostały w całości przetopione do 
mojej diy paletki:
- Flormar SuperMatte Lipstick nr 202,
- Avon Perfect Wear Extralasting Lipstick Capuccino

jak również dwóch lipcreamów:
- Lovely Extra Lasting Lip gloss nr 1, (nude)
- Essence Stay matt lip cream nr 04 Silky Red (czerwień)

Macie tu jakichś faworytów?
Lubicie tak jak ja kupować nowe mazidełka? :)

12 komentarzy:

  1. Naprawdę pokaźną kolekcja :-)) ja mam kilka ale muszę chyba powiększyć kolekcję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze jest to, że mam wciąż kilka pozycji na oku od lat, a w międzyczasie pojawiają się np, jakieś LE i wtedy muszę brać nim wykupią i to tak rośnie..:P

      Usuń
  2. Wooow, spora kolekcja ;D Ja jestem uzależniona od kupowania cieni ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z racji Sleek'owych palet cieni Ci u mnie pod dostatkiem to się jakoś hamuję z zakupem kolejnych XD

      Usuń
  3. O matko z chęcią przygarnęłabym wszystko :D uwielbiam produkty do ust choć w sumie mam ich niewiele - jakieś 15 sztuk wszystkiego. Ale to tylko dlatego że dałam sobie zakaz kupowania nowych produktów, ale żeby nie było tak źle za każdy zdenkowany produkt do ust mogę kupić sobie dwa nowe :D. A Twoja kolekcja boska !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromną ilosc, dlatego mam pytanie, czy kazdy produkt wyrzucasz od razu jak minie termin ważności?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się być na bieżąco z terminami ale nie raz na opakowaniu się napisy ścierają i nie wiem co jest już po terminie, a w zasadzie wciąż maluje i pachnie dobrze :P

      Usuń
  5. no spora kolekcja :)
    widać przewagę nudziaków, ja nie mam żadnej bo jeszcze nie trafiłam na taką która by mi pasowała, zawsze wydaje mi się że żle wyglądam, a tak mi się u kogoś podobają :/
    za to ostatnio polubiłam bardzo bordowe usta i dlatego wpadły mi w oko golden rose oba odcienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Golden Rose mają cudowne kolory, te borda to już całkiem strzał w dziesiątkę! :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię pomadki GR a ten rimmel apocalips nudziak dla mnie to niewypał. Śmierdzi strasznie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I z czerwonej serii Kate ten nude nr 113 śmierdzi tak samo jak Apocalips :/

      Usuń