piątek, 1 sierpnia 2014

Sleek Arabian Nights


To cudo przybyło do mnie na dniach, więc Wam je szybciutko pragnę przedstawić :)

 Z edycji limitowanej smoke & shadows


 Arabian Nights 320:

1.  Scheherazade's Tale - cielisty wpadający w róż. perła 5/5

2.  Gold Souk - złoto. perła 3/5

 3.  Alladdin's Lamp -złoty brąz. perła 5/5

4.  Sultan's Garden - zieleń jasna. perła ze złotymi drobinkami 4/5 

5.  Hocus Pocus - szmaragdowy. perłaz drobinami 5/5

6.  Simbad's Seas - kobalt. perła 5/5 

 7.  Genie - ciepły brąz. perła 5/5

8.  Black Magic - grafit z niebieskimi drobinkami. perła 5/5

 9.  Stallion - oberżyna. mat 5/5

 10. Sorcerer - szarość opalizująca z drobinami. perła 5/5

11. Valley of Diamons - fiolet ze złotymi drobinkami. satyna 5/5

 12.  1001 Nights - czerń. perła z drobinami 5/5


pereł - 10
matów - 1
satyn - 1

Jak to się przedstawia live?
Klik:

Najnowsza piękność Sleek'a została utrzymana w ciepłej tonacji, inspirowana baśniami z 1001 nocy. Kolory są głębokie, nasycone, pełne blasku i kuszą, by podkreślać nimi oczy w arabskim stylu. Genialna moim zdaniem kompozycja, która na pierwszy rzut oka zdaje się być dublem kilku palet na raz..ale po wykonaniu swatchy przekonałam się, że Sleek po raz kolejny zaskoczył i cienie mają inne wykończenia niż domniemani poprzednicy. Jakość jest genialna, jedyny słabszy punkt to Gold Souk z racji konsystencji - to takie jakby zmielone płatki złota, które są mniej przyczepne.

Paletka limitowana.

Czy jesteście tak nią zauroczone, jak ja? :)

3 komentarze:

  1. paletka jest piękna, ale powtarzam sobie cały czas że nie potrzebuję kolejnych ciemnych cieni, których używam bardzo rzadko..

    OdpowiedzUsuń
  2. miłam jej nie zamawiać ale tak patrze a tutaj promocja na nią więc ją zamówiłam :D ahhh

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo *.* Miałam zdecydowanie nie popadać w sleekomaniactwo jednak ta paletka...cudowne kolory!

    OdpowiedzUsuń