piątek, 1 sierpnia 2014

Sleek Rio Rio

 Cudowna i kolorowa odsłona Sleek'a prosto w upalne dni :)


z limitowanej edycji


Rio Rio  424:

1. Tropics - soczysty oranż. mat 5/5

2. Night Fever - róż. mat 5/5

 3. Ipanema - zgaszona śliwka. mat ze złotymi drobinkami 4/5

4. Caipirinha - limonka. perła 5/5

5. Urca - szampański. perła 5/5

 6. Leblon - czerń. mat 5/5

 7. Cachaco - biel. perła 5/5

 8. City of God - żółty..złoto. perła 5/5

 9. Copacabana - cielisty. satyna 5/5

10. Sao Conrado - delikatny róż. satyna z drobinkami 5/5

 11. Bossa Nova - fiolet opalizujący na niebiesko. satyna 5/5

12. Leme - obłędny granat. perła 5/5


pereł - 5
matów - 4
satyn - 3

Jak to się przedstawia live?
Klik:

Sleek tworząc tę paletkę inspirował się Brazylią, w której odbywał się Mundial. Eksplozja kolorów kojarzących się z letnią aurą i karnawałem. Nazewnictwo poszczególnych wprasek poraz kolejny dowodzi, że producent chce jak najbardziej odwzorować się w kolorach. Np. Caipirinha to nic innego jak brazylijski drink na bazie limonki...zerkam na kolor i...? :) Dodam, że pigmentacja cieni jest niezwykle wysoka, z paletki na paletkę coraz bardziej kremowa konsystencja  i lepsza trwałość.

Paletka jest limitowana, niedostępna na chwilę obecną w Polsce.

Ja swoją wygrałam w rozdaniu Sleek'a ale jeśli macie możliwość zakupu nie wahajcie się! A jeśli już macie, jak wrażenia? :)

2 komentarze:

  1. Paletka mnie kusi bardzooo :) myślę cały czas czy nie poprosić kumpeli żeby przywiozła mi ją z Anglii :) kolory piękne ma :)

    OdpowiedzUsuń