środa, 18 września 2013

Sleek Au Naturel.




z Nude Collection 



Au Naturel 601:

1. Nougat - kremowy. mat 3/5

2. Nubuck - gołębi. mat 2/5


3. Cappuccino - kawa z mlekiem. mat 3/5

4. Honey Comb - miodowy. mat 3/5

5. Toast - zgaszona morela. mat 3/5

6. Taupe - szampański. perła 5/5

7. Conker - ciepły miedziany brąz. perła 5/5

8. Moss - stare, zielonkawe złoto. perła 5/5

9. Bark - ciepły brąz. mat 4/5

10. Mineral Earth - ciepły brąz. perła 5/5

11. Regal - zimny brąz o fioletowawej nucie. mat. 5/5

12. Noir - czerń. mat 5/5

pereł - 4
matów - 8 
satyn - 0

Jak to się przedstawia live?
klik:


Au Naturel to strzał w dziesiątkę! Kiedy nude wchodziło na salony, jako odcień ubrań, szpilek, lakierów do paznokci czy pomadek, tak Sleek postarał się o Nude Collection z różem, paint potem do ust i paletką o neutralnych kolorach, idealną zarówno na dzień jak i na wieczorne wyjścia. Zbiór brązów i beży podkreśli każdy kolor tęczówki przy każdym typie urody. Wspaniała pigmentacja cieni dodatkowo tylko kusi, by zakupić paletkę do swoich kosmetyczek.

Wypuszczona jako limitowana edycja z Nude Colletion, zagościła na stałe w sprzedaży.

Co Waszym zdaniem urzeka w tej palecie? A może jej nie lubicie?

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą paletkę.. moja ulubiona.. można z niej wyczarować coś naturalnego na dzień i mocne smoky na wieczór (albo jak w moim wypadku super mocny smoky na dzień :D)

    Ja czekam na wpis z tą najnowszą paletką bo strasznie mnie kusi... a zapewne jak coś o niej napiszesz skusisz mnie jeszcze bardziej i wtedy będę musiała ją kupić ;)

    kate409

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napiszę :) tyle, że lecę alfabetycznie i ona będzie..ostatnia...:c :D

      Usuń
  2. Kurka oddałam tę paletę i chyba ją przez Ciebie kupię ponownie kusicielko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam się nauczyć obsługi matow i spróbować delikatnych makijaży więc postawiłam na tą paletę i nie lubię jej ;) jednak męczę na siłę i może coś z tego będzie ;)
    Btw nawet nie wiedzialam, ze sleek ma tyle palet!

    OdpowiedzUsuń
  4. Maty są specyficzne, ale lubie je zarówno tak samo jak i perłowe cienie. najmniej przepadam za brokatowymi, gdzie się wszystko osypuje :(

    OdpowiedzUsuń