środa, 22 stycznia 2014

Sleek Garden of Eden.

 Witamy rajskim ogrodzie :)

Garden of Eden 447:

1.  Gates of Eden - pomarańczowe złoto. perła 5/5 

2.  Eve's Kiss - chłodny delikatny róż. perła 5/5 

3.  Paradise on Earth - chłodny brąz. perła 5/5

4.  Python - ciepły brąz. perła 5/5

5.  Forbidden - matowe taupe ze złotym brokatem. 4/5

6.  Flora - ciepły brąz. mat 5/5

7.  Entwined - cieplejsze taupe ze złotym brokatem. 5/5 

 8.  Adam's Apple - rozbielony seledyn. mat 5/5

9.  Fig - oliwkowy. perła 5/5

10.  Evergreen - nasycona kwaskowa zieleń. perła 5/5

 11.  Fauna - chłodna zieleń. perła 5/5

12.  Tree of Life - ciemna mocna butelkowa zieleń. mat 5/5 

pereł - 7
matów - 3
satyn - 0
z brokatem - 2
Jak to się przedstawia live?
Klik:

W raju, gdzie stąpamy po ziemi otoczeni zielenią jest pięknie! Brązy, zielenie, złoto i róż - oto co nam prezentuje Sleek w nowej paletce. I tym razem bez osławione sleekowej czerni w składzie :) Jakość cieni znacznie przyjemniejsza w aplikacji - nie osypują się już tak mocno, są bardziej kremowe. Kompozycja idealna dla niebieskich i brązowych tęczówek. Mimo, że barwy dość wiosennie się kojarzą to nadadzą się i na obecną, zimową porę.
Paleta obecnie w sprzedaży.

Jak się Wam podoba najnowsze dzieło Sleek'a? :)

4 komentarze:

  1. Podoba mi się ogromnie :) dziś dostarczył mi ją listonosz - jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też właśnie odebrałam i zaraz obfociłam, pomacałam, jutro potestuję :D

      Usuń
  2. Moja wczoraj zamówiona i nie mogę się już doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu Vintage Romance jakość się poprawiła i Garden ma taką właśnie - lepszą, kremową :)

      Usuń