niedziela, 26 stycznia 2014

Sleek Ultra Matts V2 Darks

 Ulubienica?

 z Ultra Matts Collection

  Ultra Matts V2 Darks 731:

1.  Orbit - bardzo ciemny turkus. mat 4/5

2.  Ink - ciemny granat. mat 5/5

3.  Highness - fiolet, ciemna lawenda. mat 5/5

4.  Noir - czerń. mat 4/5

 5.  Dune - piaskowy. mat 4/5

6.  Pillow Talk - biel. mat 4/5

 7.  Thunder - szarość. mat 5/5

 8.  Maple - oberżyna/bordo. mat 4/5

 9. Flesh - beż. mat 4/5


10. Paper Bag - brąz ciepły. mat 5/5

 11. Villan - siny fiolet. mat 5/5

 12.  Fern - butelkowa ciemna zieleń. mat 5/5

pereł - 0
matów - 12 
satyn - 0
Jak to się przedstawia live?
Klik:

Darks to również 12 matowych cieni, jednak tu (mimo bieli i dwóch beży) jest ciemno, mroczniej. Stała się szybko faworytką wielu dziewczyn. Ja przyznam, że chętniej i częściej sięgam po nią niż po jej "siostrę" Brights..mroczna natura nas przyciąga :) Wysokiej jakości pigmentacja z niepowtarzalną zielenią, skłaniają nas do chęci posiadania i używania UM V2.

Paletka z Ultra Matts Collection.


Czy Darks jest dla Was lepszą paletką niż Brights?

2 komentarze:

  1. Naprawde Sleekomaniaczka z Ciebie :D
    niewiele palet Sleek mnie przekonuje, bo zwykle pozniej uzywam 4 kolorow. Ta kusi od dawna, ale matow nigdy nie lubiłam i nie mam wprawy w malowaniu się nimi więc pewnie zrobilabym sobie krzywdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie korzystałam jeszcze ze wszystkich cieni, mam swoich faworytów i niekiedy zmuszam się, by pomalować się jakoś tak, by choć raz użyć czegoś..ale ratują mnie klientki, na których nie raz już wykorzystywałam to, co mnie nie pasuje ;p

    OdpowiedzUsuń