środa, 4 grudnia 2013

Sleek Respect.

Szacuneczek :D
 z Shangri - La Collection


Respect 892 :

1.  Gladys White - biel. mat 3/5

 2.  James Brown - brąz. perła 4/5

3.  Shalamar - brzoskwinia. mat 4/5

 4.  Count Basi Beige - beż. mat 4/5

 5. Aretha Orange - pomarańczowy. perła 4/5

6. Otis Red - oranż opalizujący na czerwono. satyna 3/5

 7. Roberta Black - czerń. mat 4/5

 8. Vandellas - bordo. mat 3/5

9. Cameo Cream - ecru. mat 4/5

 10. Motown Mink - cielisty. mat 4/5

11. O'Jays - pomarańcz opalizujący na złoto. perła 4/5

 12.  New Jack Pink - róż ostry. mat 4/5

pereł - 3
matów - 8  
satyn - 1

Jak to sie przedstawia live?
Klik:

Kiedy moje łapki rozpakowały paczkę z paletkami z Shangri - La Collection to od razu wiedziałam jak mi się będą kojarzyć. Respect, stworzona dla ciepłego typu urody, dla mnie odzwierciedlenie słynnej złotej, polskiej jesieni z barwami kolorowych liści, ostatnich ciepłych i słonecznych dni i stylowej damy ubranej w tonacji brąz/nude i bordo dodatkami :)  To taki jakby mix Paraguayi, Oh So Special i Au Naturel, ale bardzo przyjemny.
Paletka limitowana z Shangri - La Collection.

Czy ta paletka jest w Waszym guście?

1 komentarz:

  1. paletkę mam choć bardzo rzadko używam, kolory cudne, idealne na jesień :)

    OdpowiedzUsuń