poniedziałek, 9 grudnia 2013

Sleek Safari.

 Unikatowa :)



 Safari 572 (bez nazw):

1.  czerń. mat 4/5

2.  żółte złoto. perła 5/5

3.  oliwka. perła 4/5

 4.  srebrny. perła 4/5

 5.  miedź. perła 5/5

 6.  jasne złoto. perła 5/5

 7.  kawa z mlekiem. satyna. 4/5

 8.  biel. perła 5/5

 9.  turkus. satyna 5/5


10. khaki. perła 5/5

11. cielisty. perła 5/5

12.  ciepły brąz. perła 5/5

pereł - 9
matów - 1  
satyn - 2
Jak to się przedstawia live?
Klik:

Uwielbiam to w tych paletach, że czytam nazwę paletki i po otwarciu mam jej odzwierciedlenie w kolorach! Zieleń, ciepłe złota, żółci i brązy i jakoś po chwili mam przed oczami jeep jadący z turystami, by podglądać faunę na wyschniętych od słońca trawach, chroniących się w cieniu drzewek czy krzewów. Ponosi mnie wyobraźnia, wiem, ale takie są moje odczucia i dziękuje za to producentom, to mi się w tym wszystkim podoba. A że makijaże z tego da się równie fantazyjne wykonać to już tylko wisienka na torcie :)

Paleta limitowana, niedostępna, wręcz unikatowa na dzień dzisiejszy.
 
Macie Safari? Może chciałybyście ją posiadać?

3 komentarze:

  1. Safari... moja wymarzona, niestety nieosiągalna . Przepiękne kolory, takie moje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślałam :) oj dłuuugo na nią polowałam, aż tu nagle aukcja na allegro :D nie przyznam ile na nią wydałam, bo przewyższyło jej wartość sporo haha ale czego się nie robi dla nałogu paletkowego :P mówię Ci, pilnuj aukcji na all, często się coś smakowitego pojawia :)

      Usuń
  2. co i rusz zaglądam, sprawdzam i myślę że jak nadarzy się okazja kupna tej paletki to ktoś na mnie sporo zarobi :D

    OdpowiedzUsuń