czwartek, 12 grudnia 2013

Sleek Showstoppers.


 Całkiem przyjemny "składak" :)
Z limitowanej edycji


Showstoppers  848:

1.  Paraguaya - cielisty. mat 4/5

2.  Sunset - ciepły lekko rdzawy brąz. perła 4/5

3.  Bad Girl - rozbielone srebro. perła 5/5

4.  Me,Myself & Eye - khaki. perła 5/5

 5.  Graphite - stalowy. perła 4/5

6.  Noir - czerń. mat 5/5

7.  Ultramattes V2 - ciemna szarość. mat 3/5

 8.  Oh So Special - koralowy róz. mat 3/5

 9.  Bohemian - granat. mat 4/5

10.  Storm - szampański. perła 4/5 

 11.  Sparkle - fiolet + srebrny brokat. 5/5

12.  Au Naturel - brąz ciepły.perła 5/5


Zrobiłam mały eksperyment i jako, że jest to składanka cieni z innych palet, 
to chciałam Wam pokazać jak wyglądają oryginały 
i "złożyłam" paletkę z poszczególnych cieni, by porównać, czy się zgadza - widać? :D

pereł - 6
matów - 5 
satyn - 0
z brokatem - 1

Jak to się przedstawia live?
Klik:

Zacznę chyba od tego, że nazwy cieni na folii jakoś mi się kłócą z ich kolorami..możliwe, że wystąpił błąd w druku jak niegdyś w paletach Primer. Po przeanalizowaniu wyszło na to, że tak i opisując kolory ponazywałam je juz tak, jak być powinny. Co do samych cieni - zadowalająca pigmenacja i zbiór całkiem przydatnych cieni dla każdego. Again.  Przewaga pereł nad matami plus jeden z brokatem, czyli jakby nie patrzeć paleta uniwersalna na każdą okazję.

Paletka z limitowanej edycji.

i jak? :)

1 komentarz:

  1. mam i bardzo lubię, jak dla mnie świetne połączenie kolorów w palecie :)

    OdpowiedzUsuń