niedziela, 6 października 2013

Sleek Curious.

Ciekawe co sądzę o tak rzadkim egzemplarzu? :)

Moja nie ma klasycznego napisu, ale w niczym to mi nie przeszkadza :)


Curious  571 (bez nazw):


1. Klasyczny niebiański błękit. perła 4/5

2.  Żółć ze srebrnymi drobinkami. perła 5/5

3.  Stare, zielone, zbutwiałe złoto. perła 5/5

4.  Liliowy.perła 5/5

5.  Bakłażanowy. perła 4/5

6.  Jaśniutkie srebro. perła 4/5

7.  Zimny błękit opalizujący na srebrno. perła 5/5

8.  Jasny niebieski opalizujący na srebrno. perła 4/5 

9.  Mięta. perła 5/5

10.  Jasny ciepły brąz. perła 4/5

11.  Biel lekko srebrzysta. perła 5/5

12.  Czerń z drobinkami. perła 4/5


pereł -  12
matów - 0
satyn - 0

Jak to się przedstawia live?
Klik:


Intrygująca i czarująca pigmentacją!  Może nie pasują mi tu aż trzy kolory niebieskiego, ale zakładając, że są to jednak inne od siebie odcienie to można jakoś przeżyć. Jestem zakochana totalnie i bez pamięci w bakłażanowym i liliowym, brąz też niczego sobie. Czekałam na nią długo, otrzymałam od samego Sleek MakeUp i jest tym bardziej dla mnie wyjątkowa. Moja wersja jest w pełni perłowa i nie ma kratek. Myślę, że i Wam przypadłaby do gustu :)

Limitowana, na dzień dzisiejszy unikat nad unikaty.

2 komentarze: