sobota, 26 października 2013

Sleek Lagoon.


Kolorowy podwodny świat zaprasza!

Z kolekcji Aqua


Lagoon  845:

1. Sassea - błękit opalizujący na złoto. perła 4/5

 2. Deep Water - klasyczny granat. mat 4/5

3. Reflection - liliowy róż. perła 4/5

4. Emerald - turkus. perła 4/5

 5. Oyster - biel lekko srebrzysta. perła 5/5

6. Black Pearl - czerń. perła 5/5

7. Pink Jewel - ciepły róż opalizujący na złoto. perła 5/5

8. Sand Dollar - jasne żółte złoto. perła 4/5 

9. Underworld - błękit. perła 5/5

10. Sea Shell - złoty brąz. perła 5/5

11. Night Sky - jasny fiolet. mat 3/5

12. Ariel - czerwień. mat 3/4 

pereł -  9
matów - 3
satyn - 0

Jak to się przedstawia live?
Klik:

Miał być podwodny świat, lekko bajkowy, a wyszła oklepana zbiorówka kultowych odcieni z innych palet (błękit i róż opalizujące na złoto, srebrzysta biel czy matowy fiolet). Jedynym zaskakującym plusem jest perłowa czerń.  Jak dotąd zawsze występowała matowa (lub z brokatem w Sparkle).  Mój zachwyt budzi jednak cień Reflection,  bo jest to odcień  z jakim się w swojej kolekcji jeszcze nie spotkałam. Bardzo uroczy. Jeśli ktoś nie posiada innych kolorowych palet z cieniami jakie tu występują to wtedy ją polecam.

Paletka pochodzi z limitowanej Aqua Collection (w składzie również lakiery do paznokci i róż).

Macie? Jest w niej coś co Was przyciąga/odpycha?


1 komentarz:

  1. kurcze kolory mnie nie przekonują , może dlatego że jestem zdecydowanie bardziej za naturalnymi kolorami... a perłowa czerń jak najbardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń