niedziela, 20 października 2013

Sleek Jewels.



Zapraszam Was do sklepu jubilerskiego... :)



Jewels 579 (bez nazw):

1. miedź. perła 4/5 

2. brąz ciemny ciepły. perła 4/5

3. turkus. perła 4/5

 4. stare zielone złoto. perła 4/5

 5. złoto żółte. perła 5/5

 6. czerń. mat 2/5

 7. biszkoptowy. perła 4/5

8. bursztynowy. perła 4/5 

9. miętowy błękit. perła 3/5

10. granat. perła 3/5

11. piaskowy. perła 4/5

12. jasne srebro. perła 4/5 

pereł - 11
matów - 1
satyn - 0

Jak to się przedstawia live?
Klik:


Klejnocik mój! 11 perłowych barw, które od razu kojarzą mi sie z jubilerem - bursztyn,szafir,szmaragd,miedź,srebro no i złoto. Moja paletka ma dobrą pigmentację, ale czytałam o wybitnie dobrej u innych, więc może trafiłam felernie..co nie znaczy, że źle się na niej pracuje - z dobra bazą wszystko się da z nią wyczarować.  Dodatkowo smaczku dodaje fakt, że jest to jedyna perfumowana paletka. Kto nie jest zwolennikiem pachnących kosmetyków będzie mógł mieć to za minus. Ja uwielbiam zaciągać się tą słodką wonią. Delikatna słodycz, nie mdła.

Paleta limitowana, niedostepna, wręcz unikatowa na dzień dzisiejszy.

Jak Wam się podoba ten unikat? Jesteście ciekawe jak pachnie? A może macie i wyrażacie o nim inne zdanie?

2 komentarze:

  1. Hej mam te paletę i kompletnie nie wiem ko myśleć jej opakowanie różni się od pozostałych i logo też wiec obawiam się że to nie jest oryginał a co ty o tym sądzisz? Twoja paleta jest taka jak moja owszem moja też pachnie ale jakby perfumi takimi jak Zazwyczaj noszą starsze PANIE nie taki im. Cień zielony jasny Mietowy wcale nie chade się aplikować na oko. Zostaje brokat i nic więcej. Jeśli możesz proszę Odpisz na KingaMzyk@o2.pl wszystko w aresie ma być małymi literkamimi Tylko pisze ź telefonu

    OdpowiedzUsuń