środa, 13 listopada 2013

Sleek Celestial.



Całkowicie nowa - już u mnie! 
Zapraszam na moje pierwsze wrażenia o 33. dziecku Sleek'a :)


Celestial  445:

1. Solar - bordo z brokatem. 5/5

2.  Astral Blue - chabrowy ze srebrnymi drobinkami. 5/5

3.  Aurora - matowa zieleń z drobinkami srebrnymi. 5/5

4.  Galactic - metaliczny srebrny lekko opalizujący na niebiesko. perła 4/5

5.  Earth Shine - ciemny granat z brokatem. 5/5

6.  Dark Matter - czerń z brokatem. 5/5

7.  Stargaze - liliowy. satyna 4/5

8.  Saturn Ring - niebieski opalizujący na fioletowo-różowy. perła 5/5

9.  Meteoric - kolor pomiędzy czerwienią i różem. mat 4/5

10.  Terrestrial - pastelowa przybrudzona zieleń. mat 4/5

11. Lunar - srebrny opalizujący na liliowo. perła 4/5

12.  Eclipse - metaliczny brąz z zieloną poświatą. perła 5/5

pereł -  4
matów - 2 
satyn - 1
z brokatem - 5

Jak to się przedstawia live?
Klik:

Zimowo - świąteczna. Tak mi się kojarzy paleta Celestial. Dzięki nazwom poszczególnych cieni mamy też skojarzenie z modnym motywem galaxy. Sporo brokatów jak w przypadku palet Sparkle 1 i 2. Ale są i perełki jak Eclipse - od razu skojarzył mi sie z cieniem Catrice C’Mon Chameleon, czyli tym samym mamy w Sleek'u dupe cienia Club z Mac'a :D Kolejnym duochromem jest Saturn Ring, na którym już zawiesiłam oko i mam zamiar często wykorzystywać :) A cienia jak Terrestial nie znajdziemy w żadnej innej palecie!

Paletka limitowana.


Po zdjęciach jej w internecie nie byłam nią tak zachwycona, jak teraz, kiedy mam ją w posiadaniu i widzę niektóre odcienie na żywo. Jakie jest Wasze zdanie? :)

2 komentarze:

  1. Gdyby nie to , że wyglądam w niebieskościach jak kobieta lekkich obyczajów to bym się skusiła. Ale doprawdy nie wiem co ty robisz z 33 paletkami :P Ja mam cztery (original, darks v2, romance vintage i au naturel) i choć maluję się dosyć często to nie wykorzystałam wszystkich kombinacji a co dopiero przy 33! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe taka mała mania :P nie palę, nie piję (okazjonalnie), nie mam innych używek to wydaje na paletki Sleek'a :D maluję się nimi codziennie i klientki, więc po woli się wykorzystują :)

      Usuń