sobota, 23 listopada 2013

Sleek PPQ Me,Myself & Eye.

 
Ja, ja i oko?


 
z limitowanej edycji


PPQ Me, Myself & Eye 659:

 1. Barry White - biel. perła 5/5
 

2. Black Box - czerń. mat 5/5



3. Salt 'n' peppermint - mięta. satyna 5/5

 4. Simply Red - czerwień lekko pomarańczowa. satyna 5/5

5. Pink Beret - jaśniutki róż. mat 5/5

 6. Primal Green - oliwkowy opalizujący na złoto. perła. 5/5

 7. Fade To Grey - jasny szary. perła 5/5

8. Blue Monday - zieleń opalizująca na granatowo. perła 5/5

 9. Supernova - kawa z mlekiem zimna. mat 4/5

 10. Chris De Burgundy - bordo. mat 3/5

 11. Lilac Allen - liliowy fiolet. perła 5/5

 12.  Golden Silvers - złoty opalizujący na srebrno. perła 5/5


pereł - 6
matów - 4 
satyn - 2

Jak to się przedstawia live?
Klik:

Inspirowana pokazami mody. Lubię po nią sięgać, zawsze wyczaruję coś innego. 12 różnych kolorów cieni-tyle kombinacji. Boski liliowy to nic innego jak Lotus Flower z Monaco, ale jeśli ktoś nie posiada obu palet, to będzie się zachwycać tą wersją, którą ma.  Cudne cienie opalizujące jak Primal Green czy Golden Silvers. Najmocniejszym punktem jest według mnie Blue Monday. A skromny Supernova skradł moje serce od pierwszego 'maźnięcia'.
 
Paletka limitowana.
Macie?

1 komentarz:

  1. Ja mam tylko jedną paletę Sleeka Oh so special, poza tym sporo cieni z Inglota i Maca oraz paletę Naked 2 i to mi wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń