poniedziałek, 11 listopada 2013

Sleek Oh So Special.



Zapraszam do lektury o kolejnej kultowej palecie Sleek'a :)



Oh So Special 658:

1. Bow! - kremowy. mat 4/5

2. Organza - koralowy opalizujący na złoto. perła 4/5

3. Ribbon - łososiowy. mat 4/5

4. Gift Basket - ciepły brąz. perła 4/5 

5. Glitz - stalowy. perła 4/5 

6. Celebrate - oberżyna. perła 4/5

7. Pamper - jasniejszy o 2 tony łosoś. mat 4/5 

8. Gateau - róż opalizujący na złoto. perła 5/5 

9. The Mail - beż. satyna 4/5

10. Boxed - jasny ciepły brąz. mat 4/5 

11. Wrapped Up - zimny siny brąz. mat 4/5

12.  Noir - czerń. mat 5/5 

pereł - 5
matów - 6   
satyn - 1

Jak to się przedstawia live?
Klik:


Obok Au Naturel klasyczna paletka dla każdej, jednak zamiast beży mamy tu łososie i róże. Przepiękna oberżyna - jakiej nie ma w żadnej innej palecie.  Hit tej paletki - Gateau, czyli róż opalizujący na złoto. Jak widać po zużyciu mnie przypadł też kremowy uniwersalny Bow! Dzięki takiemu zestawieniu kolorów każda poczuje się taka wyjątkowa :)

Paletka w regularnej sprzedaży.
Macie? Lubicie?

9 komentarzy:

  1. To jedyna paletka Sleeka, którą mam i ją uwielbiam! ;) Można z niej wyczarować zarówno delikatne dzienne makijaże, jak i mocniejsze- na wieczór ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zieloneserduszko11 listopada 2013 20:45

    Mimo że kultowa i klasyczna zupełnie nie mogę się do niej przekonać, jakaś taka nie moja, mam ją w swojej skromnej kolekcji ( do Twojej się nie umywa ) i rzadko kiedy po nią sięgam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może lepsza Au Naturel? albo Respect? :)

      Usuń
    2. zdecydowanie Au naturel i Storm - to moje ulubione, bardzo bym chciała safari i me, myself & I - niestety nieosiągalne :/ a w najbliższym czasie zakupię na pewno Romance i czekam na Garden of Eden :)

      Usuń
    3. Oj wiem jaki to ból szukać Safari Sabino :) mega długo na nią polowałam...na all znalazłam licytację z MME plus kilka innych palet w tym unikatowa Graphite http://allegro.pl/zestaw-7-palet-sleek-au-naturel-ultra-matts-glory-i3706744001.html :) a na Garden of Eden również czekam <3

      Usuń
  3. Celebrate to mój ulubiony cień z tej palety :)

    OdpowiedzUsuń